סודות הכותרות שעובדות

כשאנחנו בוחרים לכתוב פוסטים- בבלוג או באתר שלנו, אנחנו נדרשים לבצע תהליך לא פשוט- אנחנו מחפשים את מה שיעניין את קהל הקוראים שלנו, מנסחים משפטים ומנסים למשוך את תשומת הלב של הקוראים.


שלב חשוב מאוד בתהליך, זוכה לא מעט פעמים להתעלמות מסיבות כאלה ואחרות- שלב בחירת הכותרת המתאימה.


רגע לפני שאתן לכם את סוגי הכותרות שעובדות, בואו נבין למה חשוב להשקיע בכותרת טובה:


1.הקוראים מחפשים נושאים מסוימים לקריאה


סיבה טובה לתת כותרת טובה שמתאימה לתוכן שכתבתם, היא שהקוראים שלכם מחפשים נושא מסוים לקרוא עליו.


אם הקורא שלכם מתעניין בסדנת יצירה מהבית, זה מה שהוא יחפש אצלכם באתר/בבלוג. לא יעניין אותו אם יש לכם עוד עשרות ומאות סדנאות אחרות, הוא רוצה את מה שהוא מחפש ואם אין לכם את הסדנה הזו- הוא ימשיך הלאה.


2.זה ימשוך אליכם את קהל היעד שלכם


אם תדעו ליצור כותרת טובה שמושכת את העין, זה ימשוך אליכם את קהל היעד שלכם, וזה בדיוק מה שאתם רוצים שיקרה.


למה? כי זה מעלה את התנועה באתר/בלוג שלכם, חושף את הקהל שלכם לעוד פוסטים ושירותים/מוצרים שאתם מעניקים ומוביל לחשיפה גבוהה יותר לעסק שלכם.


אז איך עושים את זה? איך יוצרים כותרת טובה שמושכת את העין?


כדי ליצור כותרת טובה, כזו שמתאימה לקהל היעד שלכם, אתם צריכים לחשוב על מה או על מי הטקסט מדבר ואל מי הוא מדבר.


זה ייתן לכם את המושג הראשוני איך ליצור כותרת.


למשל- אם הטקסט שלי מדבר על כותרות ומדבר אל כל מי שכותב/ת פוסטים בבלוג/באתר שלו/ה, אז אני רוצה ליצור כותרת שתעניין אתכם ותגרום לכם להיכנס לפוסט, כמו זו שיצרתי- "סודות הכותרות שעובדות".

ועכשיו- הנה סוגי הכותרות שעובדות:


כותרות ה"איך"-


כותרות שמראות לקוראים שלנו איך לבצע דבר מסוים או איך לפעול בדרך מסוימת כדי להגיע למטרה, למשל:

*איך ליצור פוסטים ב-3 שלבים פשוטים

*איך להכין אורז שיוצא אחד אחד

*איך להעביר את הזמן בבידוד בלי להשתגע


כותרות ה"דרכים במספרים"-


מדובר בכותרות שמלמדות אותנו כל מיני דרכים להגיע לתוצר מסוים. הכותרות האלה מייצרות אצלנו ציפייה לגילויים חדשים, ולכן הן עובדות, למשל:

*5 דרכים פשוטות ליצירת מוצרים דיגיטליים

*6 טיפים להעסקת הילדים בחופש

*10 האשטגים המובילים באינסטגרם


כותרות שיוצרות עניין-


מדובר בכותרות שנועדו למשוך את תשומת הלב שלכם, כדי שתיכנסו ותקראו. למשל:

*7 הסודות של הבלוגרים המובילים בעולם

*5 ההרגלים שיש לכל אדם רזה

*3 טריקים שאנשי השיווק המצליחים לא יגלו לכם


כותרות שפותרות בעיות-


כותרות מהסוג הזה קשורות לרוב בבעיות שיש לקהל הקוראים שלכם, למשל:

*למה כדאי שיהיה לעסק שלכם בלוג?

*כמה צבע באמת לקנות כדי לצבוע חדר סטנדטי?

*האם העסק שלכם מוכן כבר למיתוג משלו?


כותרות שמזהירות-


כותרות כאלה נועדו לעבוד על רגש מאוד ישן שתמיד עובד- פחד. למשל:

*5 הטעויות של מתחילים שפותחים עסק

*7 השקרים שאנשי הפרסום משתמשים בהם

*האם את באמת יכולה לבטוח בבנק שלך?


כשבוחרים בכותרת מסוג זה, כדאי להקפיד לעשות זאת בזהירות ולבחור את המילים הנכונות. קחו בחשבון שכותרת מלחיצה מדיי או מפחידה מדיי עלולה לגרום לרתיעה של הקוראים שלכם, ואת זה אתם לא רוצים.


כותרות שגורמות לחשוב שוב-


כותרות כאלה נועדו כמובן לגרום לנו לחשוב שוב על מה שאנחנו יודעים או עושים, למשל:

*יודעת איך לגרום לקוראים שלך לרכוש את הספר הבא שלך?

*איזו שכונה הכי מוצלחת בעיר שלכם?

*מה השלב הכי קשה בהוצאה של ספר לאור?


לסיכום, כדי ליצור כותרת טובה, חשוב לקחת בחשבון מספר קריטריונים:


1.הכותרת צריכה ליצור ציפייה מסוימת אצל הקורא ולעניין אותו מספיק כדי שילחץ עליה ויכנס לקרוא את הפוסט.


2.הכותרת צריכה לתמצת את מה שכתוב בתוכן.


3.הכותרת צריכה להיראות מספיק חשובה גם בעיניכם וגם בעיני הקורא, אז אם תשקיעו בה מחשבה, תראו את התוצאות.



אהבתם את הפוסט? שתפו אותו בפייסבוק וכתבו לי מה חשבתם עליו.

79 צפיות

בואו נהיה חברים באינסטגרם:

בואו נאכל פנקייקים.jpg
מוקאפ לפלאנר.png
%D7%A9%D7%99%D7%94%D7%99%D7%94%20%D7%9C%
בואו נתכונן-01.jpg
  • Facebook
  • Instagram

@ כל הזכויות שמורות לסטודיו טל לוי עיצוב גרפי ומיתוג 2020

חלק מהעיצובים והתכנים המוצגים באתר זה וברשתות החברתיות הינם לצורך המחשה בלבד

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now