נעים להכיר, הקהל שלכם

עודכן ב: פבר 12




נתחיל מההתחלה. הקהל שלכם הוא כל מי שקורא אתכם, מאזין לכם, צופה בכם, מתעניין בכם וכמובן- רוכש מכם.


אבל איפה הוא נמצא? ואיך אפשר למצוא אותו?


הנה התשובה:


במקום שבו אתם מפרסמים ומקבלים תגובות- שם נמצא הקהל שלכם.

זו גם הסיבה שלכל עסק יש את הקהל שלו- קהלים שונים יכולים להימצא במקומות שונים.


כשתדעו איפה נמצא הקהל שלכם, תדעו גם מיהו בעצם הקהל שלכם.

אם למשל יש לכם עסק לליווי ויעוץ עסקי ואתם מפרסמים ומשווקים אותו ברשתות החברתיות, רוב הסיכויים שתמצאו את הקהל שלכם ברשתות החברתיות. לכן מי שנמצא ברשתות החברתיות ומגיב, מתעניין ומתחבר לתוכן שאתם מפרסמים, הוא הקהל שלכם.


אבל שימו לב שהקהל שלכם יכול להגיע מעוד מקומות.

אם למשל תחליטו לפתוח ניוזלטר או לקיים סדנה כלשהי ללקוחות קיימים שלכם, תוכלו להרחיב את הקהל שלכם ולצרף אליכם אנשים נוספים.


זו שיטה נהדרת להרחיב את הקהל שלכם, אבל חשוב לשים לב- מדובר בקהל של מי שמתחברים אליכם ובוחרים בכם כי יש להם סיבה לכך.


פה אני חייבת להתייחס לנקודה מאוד משמעותית בנושא- "כולם" הם לא הקהל שלכם.


למה? ההנה ההסבר:


אתם עושים משהו מיוחד ויוצא דופן שגורם לקהל שלכם להתחבר אליכם ולהגיב למה שאתם מפרסמים, וזו הסיבה המרכזית שיש לכם קהל.


זה אומר שאתם יוצרים משהו שלאחרים אין. זה אומר שיש לכם ייחודיות כלשהי שהקהל שלכם רואה, מתעניין בה וצריך אותה.


זו גם סיבה מצוינת להמשיך לעשות את מה שאתם עושים בדרך שלכם.


עד כאן הפוסט על הקהל שלכם. אם אהבתם את הפוסט, אם יש לכם שאלות או שבא לכם להתייעץ, תכתבו לי כאן: talevy1984@gmail.com


ניפגש בפוסט הבא 😃





11 צפיות