מדריך לבניית מוצר דיגיטלי

כמו שאתם יודעים, לאחרונה כולנו מוצאים את עצמנו בימים לא פשוטים בהם אנחנו נאלצים להסתגל למציאות חדשה וללמוד דרכים חדשות לשיווק העסק שלנו.


אני יודעת שזה לא קל, אבל אם כבר ללמוד משהו חדש, אני חושבת שכרגע הכי כדאי ללמוד איך לבנות מוצר דיגיטלי, כזה שיניב לכם הכנסות גם כשהעסק סגור.


אז במיוחד בשבילכם הכנתי את המדריך הבא לבניית מוצר דיגיטלי:


1.איזה מוצר יהיה הכי יעיל לעסק שלכם?


השלב הראשון והחשוב בתהליך הוא למעשה ההבנה איזה מוצר דיגיטלי מתאים לעסק שלכם?


יכול להיות שסרטון או סדרת סרטונים מתאימים לעסק אחד ולעסק אחר בכלל מתאים לצלם תמונות ולמכור אותן. אם אתם מחפשים רעיונות למוצר דיגיטלי, אתם יכולים למצוא כאן בפוסט שלי על 4 מוצרים דיגיטליים שאתם יכולים למכור.


יכול להיות שגם יש כמה מוצרים דיגיטליים שיכולים להתאים לעסק שלכם. איך תחליטו? תשאלו את עצמכם מה יכול לקדם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר וזו תהיה התשובה שלכם.


אם יש לכם כמה מוצרים דיגיטליים שיכולים להתאים לעסק, זכיתם. אתם יכולים להחליט איזה מוצר יצא ראשון ואיזה יצא שני וכן הלאה.


מצאתם את המוצר שלכם? מעולה, אתם מוכנים להתקדם לשלב הבא.


2.בחירת הפלטפורמה המתאימה למוצר שלכם


השלב השני בבניית המוצר הדיגיטלי שלכם הוא בחירת הפלטפורמה להעלאת והצגת המוצר.


אם בחרתם בסרטונים אתם יכולים להעלות אותם לאינסטגרם, לפייסבוק או ליוטיוב ולפרסם אותם.


אם בחרתם להכין מדריך שאפשר להדפיס או לקרוא, אתם יכולים להעלות אותו לאתר שלכם, לבלוג ולרשתות החברתיות.

3.חשבו על נראות המוצר


לא משנה באיזה מוצר דיגיטלי בחרתם, אתם חייבים לחשוב גם על הנראות שלו.


אם למשל יש לכם תכנים שאתם מעבירים באמצעות סרטונים, אבל החדר שברקע מאחוריכם נראה מבולגן ומוזנח, אם בחרתם להישאר בפיג'מה במקום ללבוש משהו יפה ואם לא סידרתם את השיער הבוקר, רוב הסיכויים שהסרטונים האלה יראו פחות מושכים ופחות אנשים ירצו לצפות בהם.


לכן חשוב שתחשבו ותשקלו את הנראות של המוצר ואיך אתם מגישים אותו ללקוחות שלכם.


4.שיווק, שיווק ועוד שיווק


השלב הבא כמובן הוא שיווק.


שיווק הוא חלק מאוד מרכזי וחשוב בבניית המוצר הדיגיטלי שלכם, כיוון שהמוצר לא ישווק את עצמו- אתם אלה שתצטרכו לשווק אותו ורצוי כמה שיותר.


איך תדעו איפה לשווק? לפי קהל היעד שלכם. לכל עסק יש את קהל היעד שלו וכל עסק יודע גם איפה למצוא אותו.


אני אישית מכירה כאלו שמשווקים רק בפייסבוק, רק באינסטגרם ויש גם כאלה שבשניהם ובפלטפורמות נוספות כמו יוטיוב, בלוג, אתר ועוד.


שווקו לפי איפה שקהל היעד שלכם נמצא.


5.חשבו על החוויה מהמוצר


שלב נוסף בבניית המוצר הדיגיטלי שלכם, הוא לחשוב על החוויה שהלקוחות שלכם יקבלו מהמוצר.


האם אתם מעבירים להם חוויה חיובית? האם אתם משדרים נעימות וקלילות בסרטונים שלכם, או שאתם מראים מקצועיות בבניית המדריך שכתבתם?


חשבו על החוויה שהלקוח יקבל מעצם השימוש במוצר שלכם ומה היא מעבירה לו עליכם ועל העסק שלכם.


לסיכום, אני מקווה שהמדריך הקצר שכתבתי יוכל לעזור לכם לבנות את המוצר הדיגיטלי שלכם ולקדם את העסק שלכם.


אהבתם את הפוסט? שתפו אותו בפייסבוק וכתבו לי מה חשבתם עליו.

127 צפיות

בואו נהיה חברים באינסטגרם:

בואו נאכל פנקייקים.jpg
מוקאפ לפלאנר.png
%D7%A9%D7%99%D7%94%D7%99%D7%94%20%D7%9C%
בואו נתכונן-01.jpg
  • Facebook
  • Instagram

@ כל הזכויות שמורות לסטודיו טל לוי עיצוב גרפי ומיתוג 2020

חלק מהעיצובים והתכנים המוצגים באתר זה וברשתות החברתיות הינם לצורך המחשה בלבד

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now