בניית תוכן לרשת 
היא לספר את הסיפור
שלכם בצורה מעניינת,
פשוטה וזכירה

בניית תוכן לרשת

אם אתם מוצאים את עצמכם מסתכלים באינסטגרם, בפייסבוק או בשניהם ושואלים שאלות כמו "למה דווקא לו הולך ולי לא?" או "איך היא עושה את זה?", תהליך בניית התוכן לרשת הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

כשאני מדברת איתכם על בניית תוכן לרשת אני מתכוונת לתהליך של בניית אסטרטגיית תוכן ברורה ועקבית לפייסבוק ולאינסטגרם, שמותאמת אישית לעסק שלכם ומתאימה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.
התוכן שתלמדו לכתוב הוא בדיוק מה שמעניין את הקהל שלכם, עוזר לכם להתחבר אליו ולהבין אותו טוב יותר ונותן לכם את האפשרות להראות מה מיוחד בכם.

בנוסף לבניית אסטרטגיית התוכן שלכם, תלמדו שיטות וטכניקות של סטוריטלינג שיכולות לעזור לכם להתחבר טוב יותר לקהל שלכם ולעניין אותו.
עכשיו, יותר מתמיד זה הזמן ליצור את התוכן שלכם בצורה מקורית ומעניינת.
נכון שזה נשמע טוב? אז קדימה, בואו נדבר:

על התהליך

נבנה מסרים

אייקון לנבנה מסרים.png

בשלב הזה נמצא יחד רעיונות לתכנים קבועים לעסק שלכם ונבנה אסטרטגיית תוכן מסודרת וברורה כך שתדעו בדיוק איזה תוכן תפרסמו ומתי.

שמפנייה וזיקוקים

אייקון לשמפניה וזיקוקים.png

זה השלב שבו גם אתם וגם אני חוגגים את היציאה של התוכן שלכם! זה גם זמן מצוין לרשום לי כמה מילים טובות על התהליך :-)

אחד על אחד

אייקון לאחד על אחד.png

נערוך עד 4 פגישות וירטואליות של אחד על אחד, שיתקיימו אחת לשבוע.
בשלב הראשון נכיר את מטרות העסק, את הקהל שלכם ונבין מה מיוחד בעסק שלכם.

ליווי אישי

אייקון לליווי אישי.png

התהליך עצמו כולל ליווי אישי שלי, מה שאומר שתוכלו להתייעץ, לשאול ולהתלבט יחד איתי.

נעים להכיר

אייקון לנעים להכיר.png

נערוך פגישת היכרות אונליין בה נשוחח על העסק שלכם ונדבר על מה כולל התהליך של בניית תוכן לרשת ונתאם ציפיות.

מה הסיפור

אייקון לסיפור שלי-01.png

נלמד איך לשלב שיטות וטכניקות מעולם הסטוריטלינג בכתיבת תוכן לרשת שיכולות לחבר ביניכם לבין הקהל שלכם.

למי זה מתאים ולמה דווקא אצלי

למי זה מתאים:

-מתאים לבעלי ובעלות עסקים קטנים ובינוניים.

-למעוניינים לקבל אסטרטגיית תוכן מסודרת וברורה.

-למי שכבר התנסו ביצירת תוכן לרשת.

-לכל מי שמבינים שנוכחות ברשת היא חשובה ומשמעותית.

-למי שמעוניינים לקבל כלים ושיטות מעולם הסטוריטלינג.

למה דווקא אצלי:

1.כי התוכן שתכתבו מבוסס על היסודות המרכזיים והנקודות הייחודיות של העסק שלכם.

כשהתוכן שלכם מבוסס על יסודות העסק ועל הנקודות הייחודיות שלכם, יותר קל ליצור אותו ויותר ברור על מה לכתוב.

2.כי תהיה לכם אסטרטגיית תוכן מסודרת וברורה. אחת המטרות המרכזיות של בניית תוכן ברשת היא שתהיה לכם אסטרטגיית תוכן משלכם, כך שיהיה לכם ברור מה לפרסם ומתי.

3.כי אתם לומדים לשלב שיטות וטכניקות מעולם הסטוריטלינג. לאחר שיהיה לכם את מודל הכתיבה ויהיה לכם ברור על מה אתם כותבים, תלמדו שיטות וטכניקות מעולם הסטוריטלינג, שיכולות לעזור לכם להעביר מסרים.

4.כי אני מלווה אתכם בזמן התהליך. בתהליך בניית התוכן לרשת אתם ממש לא נשארים לבד, כי אני מלווה אתכם גם בכתיבה עצמה. 

בא לכם לראות דוגמאות של בניית תוכן לרשת? הן כאן:

אייקון לתוכן לרשתות החברתיות-01.png

מוכנים לבנות יחד איתי את התוכן שלכם לרשת? אז בואו נדבר :-)

בואו נדבר

יש כאן עוד

אייקון לשירותים נוספים-01.png

הנה עוד שירותים שאתם יכולים לבחור לקבל אצלי: