סטוריטלינג לרשתות החברתיות הוא לספר סיפור מעניין שקולע למטרה ומניע לפעולה

סטוריטלינג לרשתות החברתיות

סטוריטלינג לרשתות החברתיות במובן הפשוט הוא לספר סיפור.

במובן הרחב יותר- זה לספר סיפור בצורה מובנית, ברורה ומדויקת שתגרום לקהל שלכם לרצות לקרוא אתכם ללא הפסקה ולהניע אותו לפעולה.

אפשר ליצור סיפורים קצרים, אפשר ליצור סיפור בהמשכים, אפשר לדבר על חוויה אישית ואפשר גם לדבר על מוצר או שירות חדש. מה שחשוב הוא להיות אמיתיים, לספר בצורה מעניינת ולהעביר את הסיפור בצורה שתגרום לקהל שלכם להגיב.

אם אתם חושבים לעצמכם "מה כבר יש לספר פה?", תתפלאו כמה סיפורים תוכלו למצוא.

כל חוויה, כל תהליך וכל אירוע שקרה יכולים להיות סיפור בעסק שלכם- אתם אלה שבוחרים את הסיפורים שנראים לכם מתאימים ואני נותנת לכם את הכלים ליצירת סיפורים קצרים או סיפור בהמשכים, שיהיו בולטים וסוחפים שהקהל שלכם לא יוכל להפסיק לקרוא!

נשמע מעניין? בא לכם ללמוד איך תוכלו להשפיע על הקהל שלכם בעזרת סטוריטלינג ברשתות החברתיות? אתם מוזמנים לדבר איתי ויחד ניצור סיפורים מרתקים ומעניינים לעסק שלכם.

על התהליך

תהליך הסטוריטלינג לרשתות החברתיות כולל בתוכו כמה שלבים.

בשלב הראשון אבין ממך בעזרת שאלון שתמלאי, מה הסיפור המרכזי שלך, מי הקהל שלך, באיזה תוכן את מעוניינת ומהם המסרים שחשוב לך להעביר.

כמו כן, כחלק מהתהליך, תוכלי להניע את הקהל שלך לפעולה רצויה בהתאם לסיפור ולתבנית שבחרת- בלחיצה על כפתור, בתגובה לסיפור עצמו, ביצירת קשר ועוד.

לאחר שאבין מה הסיפור המרכזי של העסק שלך ואילו מסרים וערכים את מעוניינת להעביר, תקבלי ממני תבניות לסיפורים שיותאמו לך אישית, כך שתוכלי ליצור מתוך כל אחת מהן סיפור מעניין, סוחף ומרתק בכל פעם מחדש ולפרסם אותו ברשתות החברתיות.

דווקא אצלי

אם שאלת את עצמך למה ליצור סטוריטלינג לרשתות החברתיות דווקא אצלי, הנה התשובות שלך:

1.כי אני משלבת בסיפור את המסרים שאת רוצה להעביר. מבחינתי, כתיבה אפקטיבית של סיפור כוללת בתוכה בין היתר, את המסרים שאת רוצה להעביר לקהל שלך. זוהי דרך נוספת של הקהל שלך לזהות אותך ולגרום לך לבלוט בין ים הסיפורים שיש היום.

2.כי אני מאמינה בסטוריטלינג. למילים יש כוח. מילים שמעוררות רגשות שתואמים למסרים שאת רוצה להעביר, יעשו את העבודה ויגרמו לקהל שלך להרגיש את מה שאת רוצה- פחד, כיף, אושר, מוטיבציה ועוד. היכולת לספר סיפור משחקת כאן תפקיד מרכזי ומבחינתי זו דרך מצוינת לגרום לקהל שלך להגיב אלייך.

3.כי אני משלבת מילים שמיוחדות לך. כי יש לך כבר סיפור משלך ויש לך את השפה השיווקית שלך, אז בואי נשתמש בהם כדי לגרום לך לבלוט ולהראות את הייחודיות שלך.

4.כי אני מסתכלת על עוד מטרה- להניע את הקהל שלך לפעולה. אחת המטרות המרכזיות של סטוריטלינג לרשתות החברתיות היא הנעה לפעולה- היכולת לגרום לקהל שלך להגיב למה שכתבת. הנעה לפעולה לא חייבת להיות מכירתית ותמיד אפשר לבחור להעניק ערך למי שקורא אותך, לשאול שאלה, לתת טיפים ועוד שלל אפשרויות.

בא לך לראות דוגמאות של סטוריטלינג לרשתות החברתיות? הן כאן:

את מוכנה שאצור עבורך סטוריטלינג לרשתות החברתיות? אז בואי נדבר :-)

יש כאן עוד

הנה עוד שירותים שאת יכולה לבחור לקבל אצלי:

עיצובים

לרשתות

החברתיות

עיצובי

לוגו

שיווקית

שפה

יצירת

אודות

לעמוד

תוכן

מיתוג

ושפה

ויזואלית

  • Facebook
  • Instagram

חלק מהעיצובים והתכנים המוצגים באתר זה וברשתות החברתיות הינם לצורך המחשה בלבד

@ כל הזכויות שמורות לסטודיו טל לוי עיצוב גרפי ומיתוג 2020

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now