ממש כמו שחקנים שעולים על הבמה,
כתיבת הסיפור של העסק 
היא זו שעושה
את ההצגה

כתיבת הסיפור של העסק

ממש כמו שחקנים שעולים על הבמה, כתיבת הסיפור של העסק שלכם היא זו שעושה את ההצגה. אבל בניגוד לשחקנים שצריכים לשחק דמויות, בניית הסיפור של העסק שלכם צריכה להיות אותנטית ומקורית, ולהראות מי אתם באמת.

כאן תוכלו לנצל את ההזדמנות כדי לבנות את הסיפור שלכם בצורה מעניינת ומסקרנת, שתעורר רגשות שאתם רוצים להעביר בכל מי שיקרא אותו.

תכלס, מה תקבלו כאן:
1.תגלו מהם היסודות המרכזיים של העסק שלכם, ומהן הנקודות הייחודיות שלו שהופכות אותו למעניין ומיוחד.
2.תקבלו כלים לכתיבה ברורה של הסיפור העסקי שלכם, לכן אין צורך בידע מוקדם בכתיבה.

3.את הסיפור שתצרו תוכלו לפרסם בכל מקום, בכל זמן ובכל פלטפורמה שתבחרו.
4.תלמדו באילו מסרים אתם רוצים להתמקד ומה חשוב לכם להעביר למי שקורא/צופה בכם.

כתיבת הסיפור של העסק שלכם מראה מי אתם ויכולה לעזור לכם להתחבר לקהל שלכם. 
אני כאן כדי לתת לכם את הכלים לעשות זאת. מוכנים להתחיל?

על התהליך

התהליך עצמו כולל 3 פגישות וירטואליות של אחד על אחד, שמתקיימות אחת לשבוע. לאורך כל התהליך אני זמינה עבורכם כך שתוכלו לשאול שאלות, להתייעץ או להתלבט יחד איתי.

תכלס, מה קורה בפגישות:
1.הפגישה הראשונה היא פגישת היכרות שבה נלמד על העסק שלכם- מי אתם, מה אתם עושים, מה הופך את העסק שלכם מיוחד, מי הקהל שלכם ועוד. בשלב הזה נשאל בעיקר שאלות שהמטרה שלהן היא להבין את ההגדרה של העסק שלכם טוב יותר.
2.בפגישה השנייה נעשה סיעור מוחות ונבין מהם העקרונות המרכזיים של העסק שלכם, מהן הנקודות הייחודיות שלו ומהם המסרים שאתם רוצים להעביר. 
3.בפגישה השלישית תקבלו ממני כלים לכתיבה ברורה של הסיפור שלכם. יחד נבין ונלמד את ההתחלה, האמצע וההמשך של הסיפור העסקי שלכם.

4.במידה ויהיו לכם שאלות, התלבטויות או שתרצו להתייעץ, נקיים פגישה נוספת.
 

דווקא אצלי

אז למה לכם לכתוב את הסיפור של העסק שלכם דווקא אצלי?

1.כי אני מאמינה בסיפור. אין עסק שאין לו סיפור ולכל סיפור כזה מגיע להיות מוכר ולהישמע. המטרה שלי היא לתת לכם כלים שיעזרו לכם להוציא את הסיפור הזה לאור ולהפיץ אותו לקהל שלכם.

2.כי כתיבת הסיפור של העסק והבנת הנקודות הייחודיות שלו הם מה שעושה את העסק.
ברגע שאנחנו מבינים מהם היסודות של העסק ומהן הנקודות שייחודיות לו, הרבה יותר קל לנו להעביר את זה הלאה. הרבה יותר ברור לנו על מה לכתוב ואיך ליצור את הסיפור. הרבה יותר קל לקהל להתחבר אלינו ולהמשיך לרצות לקבל עוד.

3.כי יש לי ניסיון בבניית מסרים. אני מאמינה שסיפור עסקי שכתוב בצורה נכונה ומדויקת, יציג את מה שאתם מאמינים בו וידע לגעת במי שקורא או מקשיב לו. את הניסיון שלי בבניית מסרים ויזואליים אני מעבירה לכתיבה ומלמדת אתכם דרך להעברת המסרים שלכם.

4.כי המיקוד עובד בכל מקום. מאוד קל ללכת לאיבוד היום כשיש לנו כל כך הרבה ערוצי תקשורת עם הקהל. כשאנחנו יודעים במה אנחנו רוצים להתמקד, זה עובד בכל זמן, בכל מקום ובכל פלטפורמה.

בא לכם לראות דוגמאות של כתיבת הסיפור העסקי? הן כאן:

אייקון לעמוד אודות-01.png

בא לכם שנעבוד יחד על כתיבת הסיפור של העסק שלכם? בואו נדבר :-)

בואו נדבר
אייקון לשירותים נוספים-01.png

יש כאן עוד

הנה עוד שירותים שאתם יכולים לבחור לקבל אצלי: